content & design
online/social awareness

Het creëren van online awareness via content design & strategie

Diensten

Techniek

Klant

De uitdaging

Thuiz Hypotheken was op zoek naar een duurzame samenwerking op het gebied van design. Er was al veel krachtige content, alleen moest het nog in een mooi jasje worden gestoken.

Onze aanpak

De oplossing ligt in het realiseren van sterke, vaste en bestendige stijlelementen die repetitief ook sterk in beeld overkomen. 

Beginnend bij de bestaande kleuren en hoekige vormen vanuit de bestaande huisstijl van Thuiz Hypotheken hebben wij de designs voor de online-feeds strakker, frisser en moderner gemaakt. Door een regel van 70/20/10 te hanteren in kleur en vulling door middel van stijlelementen en lettertype gebruik zorgde SHOUT dat de lezer met een rustig oog door de posts heen begeleid kon worden.

Een YouTube kanaal versterken door middel van een terugkerende stijl in thumbnails, dat hebben onze designers en social media bazen ook gefixt. Het persoonlijker maken van een kanaal is belangrijk als je een community wilt laten groeien.

En toen…

Thuiz Hypotheken is inmiddels 2 jaar “content” met de services van SHOUT Media. Niet te vergeten dat hoe meer zij groeien, hoe meer wij voor ze kunnen betekenen. Zo kwam Thuiz in juli 2021 tevoorschijn bij Business Insider met een online training ‘Investeren in vastgoed voor ‘iedereen”.

Sparren over jouw uitdaging?

Online groei is niet gerealiseerd in een dag. Een degelijk plan met reële verwachtingen staat als basis van een succesvolle online aanwezigheid. Het team van SHOUT staat klaar om jouw merk meer zichtbaarheid te geven. Want dat verdient het!